12 Eki 2012

Lu.cy in the sky

Uzun zamandir yazmadim di mi? Cunku defterlerime dondum yine. Buraya gelirken yanima almayayim dedim, agirlik yapmasin. Gelir gelmez ilk is, guzel bir defter aldim kendime :)

Buraya demisken, 3 ayligina Arizona'ya geldik. Ozlemisim. 6 sene yasadik burda, cok degil, ama az da degil, Madrid'deki hayatimizin 3 kati...

Geleli 2 hafta olmus! Simdi fark ettim, bana sorsan 2 gun gibi geliyor. Henuz Madrid'i ozlemedim. Donuste ders vermeye baslayacagimi dusununce icimi bir huzun kapliyor.

Icimi huzun kaplama sebebi asil olarak minik bayan epsilon'la 7/24 beraberligimizin sekteye ugramasi dusuncesi. Onda olacak mi bilmem ama ben kesin separation anxiety yasayacagim. Dusunmek bile istemiyorum :(

Epsilon 3 aylik olacak haftaya, ne kadar cabuk geciyor zaman! Bugunlerde annesi ile birlikte annesinin ozledigi seyleri yapmakla mesgul, tabi annesine izin verirse :)

Fotograf cekimleri telefonla sinirli bugunlerde, ama bu haftasonu gecsin, planlarim var. Arizona gun batimini fotograflamak lazim guzelce. Simdilik gecici evimizin balkon manzarasi....


Bayan epsilon uyaniyor, bakayim kizima ne planlamis bugun benim icin...







2 yorum: