16 Eki 2012

A.Z. az aaazzz


Madrid'de soguklar baslamis, peh! Buralarda hava hala guzel oldukca, memnunum! Iphone disinda fotograf cekmeye basladim tekrardan, memnunum!


DSC_0840


Tek bir sorun var ki, evin erkegi foto cekmeyi pek sevmediginden, elimizde kendisinin bayan epsilonla cok guzel fotograflari mevcutken, benim yok...


DSC_0851

Haftasonu buralara 3 aylik yolculugumuzun ana sebebi olan konferansi vardi mr. l'in. Onun bolumunde, eski ogrencilerin reunion konferansi idi. Konferans kapanis yemegine biz de katildik bayan epsilon ile. 6 senemizi beraber gecirdigimiz insanlarin bir kismini gormek cok guzel oldu 2 sene sonra, keske bizim bolumde de olsa! Ama benim advisor akademiyi biraktigindan zor artik...

Herkesin azinda ortak bir cumle, "Arizona'yi ozleyecegimi hic dusunmezdim" :))) 


DSC_0839

Bu Fotograflar evin dibindeki parktan, Kayra Arizona ile tanisiyor yavastan, sevip sevmedigini bilemiyoruz tabi, kendisi de pek farkinda degil :)

Simdilik gayet memnunum burda olmaktan, musteri hizmetleri konusuna girmuyorum bile, insanlar inanmakta zorluk cekiyor ama Ispanya'da musteri hizmetleri prensipleri soyle:

1. Her zaman sen suclusundur
2. Musteri hizmetleri sorumlusu seni azarlama hakkina sahiptir
3. Beni ne azarliyorsun dersen, bir ust duzeyle gorusursun, bir de ondan azar isitirsin :))

Neyse, simdilik bu kadar. Madrid/Tempe karsilastirmalari bitmez, ama biraz da gereksiz, di mi ama? 


3 yorum:

  1. Mail adresini kullaniyor musun hala? :)

    YanıtlaSil
  2. Tempe'yi ozlemis olduguna inanamiyorum!

    YanıtlaSil
  3. Dudu, tabi tabi :) is devam ediyor...

    ycurl, ben de!!!

    YanıtlaSil