12 Haz 2012

Yeni hobi

Bu aralar, aslinda son bir kac aydir, yeni hobim dikis! Anneannem, annem, teyzelerim hep diktiler bir seyler, ama bende heves yoktu hic, demek 32 sene beklemem gerekiyormus dikise baslamak icin, 32 yas kutlamalari sirasinda, daha once hic denememisken, "hadi dikis makinasi alalim" sozlerim ciddiye alindigindan ben de yeni hobimle ugrasma imkani buldum. 

Bunlar da dun yaptiklarim. Simdilik zevkli gidiyor, zaman bulunca basina oturmayi cok seviyorum, Madrid'in kumas ve tuhafiye magazalari ogreniliyor haliyle, bir de dikis bloglari... Zevkli seyler bunlar...



Bir de simdi Zekosum'la bir seyler daha paylasiyormusuz gibi hissettirdiginden daha da cok seviyorum dikis dikmeyi!

4 yorum:

  1. :) guzel bu donusler urunlerini bekliyorum bakalim sepetten neler cikacak, kolay gelsin keyifli saatler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Harikasin. Benim annem hep dikerdi ben de cok ozenirdim ama sonra okumak one gecti :( Simdi makine alip ogrenesim var ama Ates bocegi ile imkansiz dusunemiyorum. Ablam da dikis olayina el atti -http://umutluhobi.blogspot.com/ Harika bir canta dikmis bana. Aferin sana :))

    YanıtlaSil
  3. Beste, cok severek yapiyorum, keyif almak en onemlisi zaten, degil mi?

    Nevin, ben hic ozenmezdim kucukken, nesting duygulari ile geldi diyelim, sen de baslarsin belki kucuk bey biraz buyuyunce...

    YanıtlaSil
  4. Düğme bile dikemeyen ben , okuyunca özendim:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil