6 Eyl 2012

7 hafta

Bugun yedi haftamiz doldu evin yeni elemani k. ile. Mutluyum! Not dusmek istedim sadece.

Ilk bakisi bana direk l.'in bakislarini hatirlatti, unutmayayim o hissi hic istiyorum. Cok hizli buyuyormus bebekler gercekten de, ben her dakikayi her ani hafizama kazimak istiyorum, mutluyum.

Bir de baby blues varmis cidden, hormonlarim bagimsizliklarini ilan ettiler, kendi baslarina buyuyorlar, ama bu ne ilk bana oluyor ne de son bana olacak, biliyorum.

Kendimi daha olgun, daha guclu hissediyorum bazen, bazen de diyorum ki "neee, ben anne mi oldum?"

Su anin tadini cikarmaya calisiyorum, aman buyusun demeden, zevkle!

Bir de herkesten uzak olmanin en avantajli durumunu yasiyorum, kimseye laf anlatmadan, icimden geldigi gibi bebegime bakmanin luksunu... Tabi is.panyol yasli teyzelerini, ve onlarin "ama bu kizsa neden kupesi yok" laflarini saymadan, acikcasi isterlerse erkek sansinlar, umrumda degil :))

Tabi cok uzaklardan mudahele etmeye calisanlar olmuyor degil, hayatimda buyuk degisiklikler de kapiya dayandi, kararlar vermek gerekiyor acelesinden, bakalim, hersey bir sekilde yolunda girer diyorum. En onemlisi miss k. ve ben onunla cok mutluyum! HEr isteyene bir tane :)))



2 yorum:

  1. Ah ya ne guzel seyler yazmissin. Su oturdugumuz parkta hayal ediyorum sizi, ikinizi... Diyorduk ya; gelir gezersiniz, o uyur sen de kitabini okursun :) Arada bi etrafa da bakin, cocuk mocuk duser havuza!! :))

    YanıtlaSil
  2. O parka sIk sIk gidiyoruz benim de aklima geliyor orda oturdugumuz ve havuza dusen zavalli cocuk, herkese soyluyorum bakicilariniza dikkat edin diye :)

    YanıtlaSil