3 Eyl 2009

........

Canım sıkkın bugün, neden bilinmez. Üzerinde çalıştığım makaleden bıktım, bitsin istiyorum artık. "Yeteeeer!" diye bağırmak istiyorum.
I am not feeling good today, don't know why. I am bored of my paper, I want to get done with it. I want to shout out loud "Enough!".

Sonra içim neşe dolsun istiyorum, çok şey istiyorum. Aslında bir şey olduğu yok, saatsel bunalımlarımdan birini yaşıyorum sanırım. Bu doktora bitsin istiyorum, ama bitmesi için bir şey yapmak istemiyorum. Çok mu anormal?
Also, I want to feel joyful, I want a lot. Really, nothing bad is happening, probably I am having one of my temporary crisis. I want to finish my PhD, but I don't want to do anything for it. Too wierd?

Dışarı çıkmak istiyorum, arkadaşlarla bir şeyler yapmak, enerji toplamak belki de. Ama ayni anda evden çıkmak istemiyorum. Hatta evdeni bırak, yataktan çıkmak istemiyorum.
I feel like going out, with friends, may be get energized. But at the same time, I don't want to leave my apartment, or even more extreme, my bed.

Bir sürü şey yapmak istiyorum, ama aynı zamanda içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Başkalarına da oluyor mu bu? Hani öyle diyeyim ki, mutfağa girmek bile istemiyorum.
I want to do a lot of things, but at the same time, don't want to do anything. Does this happen to others as well? I don't even want to cook.

Bazen çok bıktığımı hissediyorum hayatın belirsizliklerinden, yorgun düştüğümü. Ama durumu değiştirmek için içimden hiç bir şey gelmiyor. Işin tuafı yarım saat sonra hayatımdan çok memnun olabilirim. Sanırım benim sorunum dengesizliğim bugün...
Sometimes, I feel like I am sick of the uncertainties of life, tired of may be. But I don't feel like doing anything to change it. The funny thing is, in half an hour, I may be extremely happy with my life as is. I guess my real problem today is instability...

2 yorum:

  1. Hmmm doktora bitirmes oncesi depresif manik haller. Normal pek cok kiside gozlemlenir :) Paper biter merak etme yasamda daha onemli seyler var bak elin ayagin tutuyor, seviyorsun, seviliyorsun vs... Pek polyanna gibi oldum galiba :)

    YanıtlaSil
  2. haklisin biliyorum da, oluyor iste bazen

    YanıtlaSil