5 Eyl 2009

bu sabah yagmur var /it is raining this morning

Alışılmadık bir durum, her ne kadar muson bölgesi olsak da. Güneş gözükmüyor sabahtan beri. Öğlen oldu. Yılın 360 günü tepede parıl parıl parlayan güneşe alışmıştık biz burda. Ama bu sefer yağmur güzel geldi. Bilemiyorum belki güne yoga ile başlamanın etkisidir. Ama benim için daha alışılmadık bir durum, dışarda yağmur var, ve ben sanki o yağmur benim bütün sıkıntılarımı alıp götürüyormuş gibi hissediyorum. Güzel!!! Yani bu sabah yağmur var, ve benim gözlerim neşe doluyor :)

Not usual, even in a monsoon season... No sign of the sun since morning. It is noon now. We are used to having super-shiny sun in the sky for 360 days in a year. But his time, rain feels good. I don't know, may be it is because I started my day with yoga. But it is more strange for me, it is raining, and I feel like as if the rain is taking away all my worries. Beautiful!!! That is, it is raining this morning, and I am full of joy :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder