20 Tem 2007

Ne denir benim gibilere...

Yani her gidişi aslında bir dönüş, her dönüşü aynı zamanda bir gidiş olanlara ne denir? Yeni Türkü dinlenir ve "Dönmek" denir.

dönmek,
mümkün mü artık dönmek?
onca yollardan sonra yeniden yollara düşmek...

neresi sıla bize, neresi gurbet?

al bizi koynuna ipek yolları
üstümüzden geçiyor gökküşağı
sevdalı bulutlar, uçan halılar
uzak değil dünyanın kapıları

neresi sıla bize, neresi gurbet?
yollar bize memleket...

gitmek,
mümkün mü artık gitmek?
onca yollardan sonra yeniden yollara düşmek...

neresi sıla bize, neresi gurbet?

rakılı akşamlar, gün batımları
çocuk gibi ağlar yaz sarhoşları
olmamış yaşamlar, eksik yarınlar
hatırlatır her şey eski aşkları

neresi sıla bize, neresi gurbet?
yollar bize memleket....

3 yorum:

  1. Adasim b. yazmaz olmussun bloguna aylardir? Memnun oldum tanistigimiza:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba b.,
    Ben de morkoyun gibi serzeniste bulunayim en son 5 ay once yazmissin. Ne is? :) Tanistigimiza memnun oldum. Tempe'den selamlar ;)

    YanıtlaSil
  3. Denir bence de...
    KEstaneli yorumunla keşfettiğim siten i ben de linklere ekliyorum uzaklardaki komşu.
    Sevgiler buralardan.

    YanıtlaSil