11 Tem 2012

uzun zaman

O kadar uzun zaman olmus ki yazmayali, bilgisayarimin historysinden silinmis blogum. Bir ses vereyim dedim, zira pek blogla ilgilenemeyecegim gunler gelmekte pek yakinda.

Bu aralar hayat nasil mi?

Ogrencilerle ugrasmam sonunda bitti, 10 gun once sanirim. Butunleme sinavindan gecemeyip aglayanlar en sevmedigim grup, gecip tesekkur maili atanlar ise guzel grup :) Sinava girip bos kagit verip, ya bir el atsan da gecsek diyen grup ise komik grup :)

Onun disinda yogaya devam, haftada iki gidiyorum. Arizona'dayken her gun giderdim, ne guzeldi. Hatta sabah 6'da kalkip. Burda hayat daha hizli, butun yoga programlari da haftada ikiye dayali...
Tabi diyebilirsin sevgili blog, otur da evde yap o zaman hergun diye, sen de haklisin tabi, ama dedim ya, burda hayat hizli.

Bir suru paperwork var ugrasmamiz gereken, onlar baya yavas olacaga benzer...

Annem burda, evde anne-b. yemekleri hukum suruyor bu aralar, guzel!

Bir de ben cok control-freak bir insanim, itiraf ediyorum! Ciddi boyutlarda hem de, ama cok da sikayetim yok simdilik.

Bir de hayat beklemekle geciyor, az kaldi....




3 yorum:

  1. Az kaldi degil mi? Control freakligin azalacak emin ol o yuzden sen vakit buldukca uyu gelene kadar :p

    YanıtlaSil
  2. evet, baya az kaldi, control freaklik azalmak durumunda kalacak kesin!

    YanıtlaSil
  3. Simmmdi mail attim sana! Demek 3 gun oncesine kadar hala gelmemis buyuk misafir! Guzel haberlerini bekliyorum!

    YanıtlaSil