31 Eki 2011

Guzellik

Kac zamandir elim bloga gitmiyordu, sehitler, deprem, insanlarin tepkisi derken icimden yazmak gelmedi bir turlu. Ama canim arkadasim Sebnem'in son postlarini gordukten sonra, guzellikler de aklima geldi birden :)

Sebnem ogluna kavustu, 2 ay oldu hatta. Ben daha bu guzellikle tanismadim, gun sayiyorum tanismak icin. Masallah diyorum canim arkadasima, ve biricik ogluna (babaya da tabi :) )

Bugun yarin bir bebek daha bekliyoruz, o minik de saglikla, kolaycana katilsin aramiza, ben de Ankara'ya gidip bu bebekleri seveyim!!!

3 yorum:

  1. Masallah!!!
    ben de teyze oldum cok yakinlarda defalarca. kendi kardesinin bebegi olmayinca teyze olmazsin ki diyenlere inat teyzeligim keyfini suruyorum bu ara. Cok tatli oluyorlar b, cok.
    saglikla buyusun teni bebeginiz de saglikla gelsin

    YanıtlaSil
  2. Di mi Gulcin, cok tatli bu bebekler gercekten! Teyze olmak icin gercekten kardesinin bebegi olmali diyenler de gicikmis! Cok tesekkurler guzel dileklerin icin!

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir post bu bööle:) Burdaki ufaklıklarla senle tanışmaya can atıyor, bekliyoruz seni. Bir de şimdi gördüm, profil resmin süper sevimli, pamuk şeker kıvamında:)

    YanıtlaSil