19 Eki 2011

24

Yine ayni. Yine gencecik olumler, acili aileler. Ben ne diyecegimi bilmiyorum. Sadece biliyorum ki 24 eve ates dustu, buyuk. Bu evlerden biri bizim degilse, bu sadece sans eseri...

24 gencecik hayat sondu bugun. Her ailenin oglu gibi askerdeyken, aileleri yollarini gozlerken, gelecege dair planlar yaparken... Belki donus biletlerini bile almisken...

Bir anda, pat diye. Bitti.

Ben ne yapabilirim bilmiyorum, elimden ne gelir, gelen de neye yarar. Ama en azindan tutmuyorum gozumden dusen yasi, gencecik cocuklar olduruldu bugun. 24 genc hayat bitti, bir anda. Ailelerinden uzakta.

Donemeyecekler evlerine, bekleyen sevdiklerine.

Bu kadar.

Yok gerisi.

Bitti.

Sabir sevenlerine, sabir acilarini paylasanlara. Yok soylenmemis yeni bir sozum.

Eger gozun doluyorsa senin de bu haberleri okurken, tutma gozunun yasini, dokulsun!

Gencecik hayatlar bitti bugun, 24 tane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder