8 Kas 2010

Haftasonu

Sonunda paperim revised and resubmitted haline gecis yapti. Bir paperin en cok "accepted" halini sevsem de bu hali de gayte rahatlatici. Ben de bu durumda cuma gunu kendime alisveris tatili verdim. Madrid sokaklarinda anlamsizca gezinip bir kac parca bir sey aldim kendime, eve falan.

Cuma aksami bir arkadasim yemege geldi. Menumuzde karnibahar salatasi, karniyarik, pilav, ve ayva tatlisi vardi. Finlandiyali arkadasim pilavi yogurtla yedi, beni sevindirdi. Sevgilim, ve onun ulkesinden olanlar beni ilk defa pilavla yogurt yerken gorunce buyuk soka giriyorlar da. Gerci bunun buyuk sebebi Arjantin diyarlarinda, bir cok ulke gibi, yogurt denince cilekli olanini anlamalari olsa gerek. Netekim Arjantinli dostlar gecen yaz Istanbul gezilerinde kanlica yogurdunu yogurt dedigin boyle tatli olur diye diye yediler :) Ev yapimi pekmez olsaydi, pekmezli yogurt da yerlerdi muhtemelen. Gerci sevgilim yogurt tabusunu yavas yavas asiyor. Mesela iskender yerken hic aaa bunda yogurt var demiyor, benim yogurtli pilavlima laf etmeyi birakali seneler oluyor. Ama bir patates kizartmasi + yogurt sorunsalimiz var ki ne siz sorun ne ben soyleyeyim :) Benimle dalga geciliyor arkadaslar! Halbuki ne kadar guzel bir seydir yogurt+kizarmis patates!

Nerden nereye geldim yine, ben haftasonundan bahsediyorudum. Neyse, bu seferlik de boyle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder