13 Ağu 2009

bugun fark ettim ki... / I realized today that...

Benim icin dunyanin anlamini aciklayan bir turku var, daha dogrusu bir siir mi demeli acaba? Ve dedim ki bu, blogumda yer almali...
There is a song -or may be poem will be more appropriate- that outlines the meaning of life. I decided that this song should be in my blog.



Bir kac misra...

Sofular haram demisler
Askimin sarabina
Ben doldurur, ben icerim
Gunah benim, kime ne! (Nesimi)

Some lines... (just an attempt to translation)

It is a sin, says the religionist

to my wine of love.

But it is me who pours and drinks the wine

It is my sin, nobody's' business! (Nesimi)







2 yorum:

  1. Ben de cok severim bu turkuyu. Ruhi Su gercekten cok guzel okuyor ben de Muslum Gurses'in yorumu var mp3 olarak ve gercekten o da etkileyici sekilde yorumlamis. Aha bak ben de Muslum dinlerim :))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar sevindim tarhana haberine. Gerçekten çok keyifli bir şeymiş, iyi ki daha fazla ertelememişim diyorum.

    YanıtlaSil