10 Nis 2009

sinir

Bugun cok sinirlendim. Beni sinirlendiren olay gecti ama basimin agrisindan kurtulamiyorum. Yazip rahatlamayi deneyeyim bir de.

Benim verdigim dersin kordinatoru mail atmis bana. Diyor ki "senin ogrenciler diger siniflara gore daha iyi yapmislar sinavda. Onlara sinav sorularini verdin mi sinavdan once?" Tabiki kan resmen beynime hucum etti. Boyle bir iftirayi nasil atar! Kadin da international, boyle internationallar, international ogrencilere iftira atmayi, onlari kullanmayi cok seviyorlar!!! Neyse, ben de bolumde bir kisiye mail attim, bu iftira kabul edilemez diye. Sonra mail trafigi devam etti, en sonunda kadin ozur diledi ama benim sinirim hala pek gecmedi... Hayir dese ki belki sen daha bol not veriyorsun, bu kadar sinirlenmeyecegim. Cunku baska insanlarin nasil not verdiklerini bilmiyorum. Ama sinav sorularini ogrencilerine veriyor musun demesini kabul etmem imkansiz.

neyse, oyle iste! sinir oldum, hic bir sey yapamiyorum simdi de bas agrisindan! Kadin resmen bir gunumu harcadi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder