4 Mar 2009

Bir daldan obur dala! Olala!

lay lay lay! lom lom lom! Hava acayip guzel disarda, ama ben bu cami olmayan dort duvarin arasinda calismaya calisiyorum, icimden hic bir sey gelmiyor. Sanki hersey tepetaklak gidiyormus gibi hissediyorum, oysa gozle gorunur bir terslik yok hayatimda, benim ic sesimden baska...

Yeni yil planlarimdan biri spora baslamakti. Hayatimda ilk defa bir yeni yil planini uyguluyorum. Benim gibi spor ozurlu birisi icin bu imkansizi basarmak gibi birsey...Tabi yil uzun, bakalim daha neler olacak.

Turkiye biletlerine bakmaya basladim, ama nedense daha almadim. Bakalim, onu da halletmek gerek bir ara.

Spring break geliyor!!! Cok sevincliyim! Tabiki bize break falan yok ama, en azindan ders vermeyecegim bir hafta :) Bu donem ogrencilerim gecen donemden biraz daha kotu, ama yine de gecen sene verdigim derse gore cok cok iyiler. Gecen sene birinci siniftaki, matematik bilgileri oldukca kotu olan kisilere pre.calculus dersi veriyordum. Bu sene 3-4 senedekilere intro istatistik dersi veriyorum, cok cok daha zevkli bence.

Spring break'in baska bir anlami da dogum gunum geliyor! Bu iyi mi kotu mu bilemiyorum, bakalim, gecsin gorecegiz.

Bu arada advisorum beni evlatliktan redetti sanirim, hala paperimi okumadi :( onu da bekliyoruz gorecegiz bakalim...

Canimin sIkkIn oldugunu soylemis miydim? Keske hayatta hersey real analysisdeki ispatlar gibi olsa, ilk baska imkansiz gibi gorunse de, hepsinin bir puf noktasi var!

Neyse ben isimin basina doneyim, yoksa dunyayi kim kurtaracak, di mi? of pof puf!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder