2 Oca 2009

2008

2008'de bitti, gitti. Ben de kucuk bir hesap yapayim dedim kendimce. 2008'de daha da buyudum ben. Daha duruldum, daha ben oldum. Her gecmis sene gibi...

Cok gezdim 2008'de. 3 ulkede, 9 sehirde soluk aldim, sevindim, uzuldum, eglendim. Iki ulke her seneki olay aslinda, ucuncu fazladan oldu bu sene.

Kilo verdim, kilo aldim, spor yaptim, tembellik yaptim, mutlu oldum, yasadim...

Iki yeterlilik bir alan sinavi gectim, bir makalem kabul aldi, digeri hala beni ugrastiriyor.

Sevdiklerimle oldum, sevdiklerimi ozledim. Sonunda kabul ettim, benim hayatim boyle...Sevdiklerimin bir kismi yanimdayken, bir kismi uzakta...Hep birilerini ozleyecegim...2008'de bununla savasmak yerine, kabul etmeyi ogrendim. 2008'de genel olarak kabul etmeyi ogrendim. Sakin yanlis anlama...Boyun egmeyi degil, kabul etmeyi ogrendim...Ikisi cok cok cok farkli...

2008'de ben ilk defa bana cok yakin birini kaybettim. Canim dedemi... Biliyorum yasliydi evet, biliyorum hastaydi...Ama benimdi. Canim dedemdi...Yasli olmasi kimin umurunda, di mi? Ogrendim ki, kimsenin acisi kimseninkine benzemez, ve ben kendi acimi icimde yasiyorum...

2008 calkantili gecti benim icin, ama her gun sadece birkac dakika bile olsa mutlu oldum, bunu hissettim, ve ogrendim ki ben cok kolay mutlu oluyorum ve bununla gurur duyuyorum. Hayatimi seviyorum, belki hayatim sana gore mukemmel degil, belki bana gore bile degil, ama dedim ya, ben cok kolay mutlu oluyorum...

Ve 2009...Getirecegin her seyle daha da buyuyecegimi biliyorum...Ama yine de sen merhametli ol, tamam mi?

One more thing, in English for mi gordito,

"Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder