21 Şub 2014

TGIF 9

Kendimi iyi hissediyorum surda bir 15 dakika falan surer anca, hemen yazmam lazim blogcugum. Depresif hallerden kac haftadir ihmal ettik TGIF'i zaten, hazir iki dakika iyi hissetmisken hemen geyik yapayim yahu! Ustelik cuma aksam 18:00'e toplanti koyan zihniyete ragmen!

Sevgili blog, bugun ise kotla geldim ben, beyaz ama olsun, kot iste bildigin, skinny jeans, oh canima degsin, akademik bunyem daha fazla dayanamadi bu utulu pantalon iskencesine, bunun bir sonraki adimi, hippy eteklerim ve parmak arasi terliklerim! Yasasin kiyafet ozgurlugu!!!

Bu hafta hosuma gitmeyen bir haber aldim aslinda, bir ise basvurmustum, olmadi, uzuldum cok ama hayat benim icin guzel bir seyler planliyordur mutlaka diye dusunuyorum :) Malum, everything happens for a reason!

Bugun ne geyik yapsak acaba? A, bak soylemeyi unuttum, mr. l. online Turkice dersleri aliyor, kelimeler ogreniyor, yazik cumle kuramiyor ama, hanim demeyi ogretmisler, bana "benim hanim" diyorm ben de hic sevmem hanim kelimesini, neyse, caktirmiyoruz simdilik, motivasyonu bozmamak acisindan :)

Bayan epsilon da kelime dagarcigini arttiriyor kendi kendine, di demeye basladi, si yani, evet yerine, simdi cocuk da hali si/no evet/hayirdan daha kolay! gece uykusunda dede nooo diye sayikliyor kuzum, dedesiyle sakalasmaktan sanirim :) Montessori okuluna basladi, 3 hafta oldu, memnun simdilik, o kadar cok tip okul var ki, insanin kafasi karisiyor, ama ona uygun montessori bizce, ondan orda simdilik, bakalim

Ne guzel geyik yapiyorum, di mi ama? Sohbetime doyum olmuyordur eminim! Neyse, yazalim biraz daha...

Dun bir kfc krizine girdim sormayin, hemen is yeri yakinlarinda kfc aradim, buldum, gittim. Ama cok pisti be! Santiago merkezin sorunu bu, restoranlar falan pek bir pis yahu! Hic memnun ayrilmadim yani oradan, ama oluyor bana boyle arada fast food krizleri. Saglikli degil tabi de, burda chipotle var da gitmedik mi :)

Neyse bakalim, ise donelim, bu cuma zor gececek ama yarin cumartesi!

optum sizi kocaman!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder