28 Şub 2014

TGIF 10

Vay, TGIF yazilarinda iki haneli sayilara geldik, OMG! Bak daha yaziya balamadan geyik basladi, sonumuz hak gele. Demin yabanci bir kac blogda olmasa yasamam tarzi listeler gordum, benim neyim eksik, ben de yaparim dedim bu geyik yapma saatinde :)

Tabi aile, sevdikler falan bu isin disinda :)

1. Telefonum. Cidden bilmiyorum ondan once nasil yasiyor musum! Gece gunduz, tuvalette, metroda, uyku arasi emzirme seyanslarinda hep elimde hep! Tabi bir de gecen yazdan beri surekli fb, twitter takipdeyim, yine ne olmus, ne patlamis, ne kasedi cikmis. Haberleri ordan almaya o kadar alismisim ki carsamba gunu calistigim kurum baskani basin toplantisi yapti, ben sonra gazeteler yerine twitteri kontrol ettim kim ne demis diye! Sonra dedim, kizim dur paralele paralel devlet buranin basinina el atmadi henuz.

2. Birinci madde ile ayni baglamda, fb, twitteyen kus, instagram ya da genel olarak internet

3. Yalan yok, telefon/internet sonrasi cok dusundurdu beni ama buldum, beyaz peynir! Ve o kadar zor ki burda bulmak. Annemlerin getirdigi stok bitti bitecek, kader utansin!

4. Annemin burda olmasiyla su aralar tezgahtaki yerinden dolap arasina kaldirilmis olan crock pot calisan bir annenin vefali yardimcisi :)

5. Yoga, gerci uzun zamandir gidemiyorum bir yoga merkezine, (uzun zaman=bayan epsilon dogdugundan beri), ama sabahlari 3-5 dakika yapiyoruz birseyler!

Valla cok zorlandim bu listeyi yaparken, surekli aklima internete bagli seyler geliyor! Bu kadar uzakta yasayip, arkadaslar ve ailenin dunyanin binbir tarafina yayilmis olmasi, burda aradigimi bulamamak, ulkenin hergun bir deprem yaratan gundemi, hepsi birlesince onemi artiyor tabi internetin. Tabi bayan epsilonla gulmece zamanlarimizin yerini tutamaz hic bir sey, ama sevdiklerimiz isin disinda dedik bir kere :)

Peki sizin olmasa olmaz dediginiz ne gunluk hayatta? Siz de benim gibi internet bagimlisi misiniz?

1 yorum:

  1. instagram'ın ne ki seniiiiiin? twitter? bak bir oradan iletişmemişiz :)

    YanıtlaSil