31 Oca 2014

TGIF 8

Ne bugun cuma mi? Olamaz! is saati bitti bitecek, yazi yok ortada henuz, ben de geyik modundan cok ama cok uzagim...

Bugun maas gunu, ben hala maas alamadim be sevgili okuyucu, iki ay no maas yani! Ondan sonra cok kavgali bir gundu bugun is yerinde, artik benim insanlari susturmam lazim, daha dogrusu susturmayi ogrenmem. Yasina hurmet edip dinleyince senin bilgini hice sayiyorlarmis be sevgili okuyucu. Benim yerime kurum baskani azarladi birini bugun, bu kiza ne demeye cocuk muamelesi yapiyorsun, o bu konuda doktora tezi yazmis sen okumadin bile diye. Cok garip sevgili okuyucu, daha once kimseye sus bu benim tez konum demedim ben, gerek de olmadi cunku, ayrica her akademisyenin bir yerinde barindirdigi her zaman daha iyisi yapilabilir sendromu de sen buna ya da ne bileyim okuyucu, doktora da o kadar ozel bir sey degil yahu de, ya da is hayatinda etrafimdakiler hep doktorali oldu, bu benim tez konum demek komik geliyo de, ama iste aklima gelmiyo bir sus be adam sen demek, mantikli mantikli izah etmeye calisiyorum. Garip...Garip olan ben degilim ama, yani ne bileyim, ben bilmedigim konuda kirarim bir tarafimi susarim...

Oyle iste, garip bir gundu bugun, canim sIkkIn, bu ulkeden bunaldim,evime gidip kizima sarilmak istiyorum, annemler burda sonra, onlarla eglenmek istiyorum. Hadi ben kactim, bu ulke de kacsin bir yere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder