24 Oca 2014

TGIF 7



Ve yine geldi gunum… yasasin Cuma! Bu haftasonu da calismam gerek gecen haftaki gibin ama olsun. Yine de yasasin Cuma

Bakalim bugun ne geyikler yapacagiz sevgili okuyucu. Bu hafta cok cabuk gecti sanki, aa dur sen bilmiyorusun tabi, ben bu ulkede para kazanamiyorum gunluk. Yani bu ikinci isim, ilk isimde aralikta odeyecegiz demislerdi, yok hala. Ikinci isimde de bak iki ay olacak nerdeyse baslayali, evrak eksik hala odeyemiyorlar bir turlu maasimi, yok bakanlikta imzalayacak amca istifa etmis falan filan, bahane hepsi. Yok yani biri ulkenin en buyuk universitesi, oburu buyuk bir devlet kurumu, ama maasim yatmiyor ya! Ama ben Sili’ye gidince bir sene calismak istemiyorumla kastettigim bu degildi. Gerci ucaktan indikten 4 gun sonra basladim calismaya ama parami alamiyorum sayin okuyucular, isyan bayragimdir bu benim ulkeye :) ayip yahu :) Haksiz miyim ama? Tamam bir gun verecekler hadi insallah, ama yok i-hi! Bir arkadasimin dedigi gibi ac calis kopek moduna geciriyorlar beni! Diren kendim!

Bir de toplanip duruyoruz iki gundur, toplan toplan garip geliyor bunyeme, akademik hayatin goturdukleri, senede 2 bolum toplantisi olur tamam bitti! Co-authorunla toplanirsin, ama o da geyik olmaz o kadar, bu ne ya gunde 2 kere toplan, hic, gereksiz :) Bir de ben bolumler arasi bir calismada yer alirken sikayet etmistim bu toplantilardan cok, 2009 da. Uf kac sene gecmis 2009 dan bu yana, hayat!

Bir de bu Guney Amerikalilar surekli birbirini cekistiriyor, yok yanlis anlattim, yani mesela Sili’deyiz ya, oturup Arjantin’lileri, Peru’lulari falan konusuyoruz yok soyleler boyleler diye. Bana ne kardesim :) Gerci bilmiyorum, ben uzayli gibi oldugum icin – orda bir ulke var cok uzakta, o ulke benim ulkem modu- benimle ortak nokta olsun diye evdeki arjantinliye refereans olarak da olabilir.

Tabi bir de benim simulasyonlar var, her goren ilk merhaba, ikinci simulasyonlar nasil diyor. Benim icim simul simul simulasyon oldugundan, 500 kilo laptopu eve goturup gecenin yarilari simulasyonlari kontrol ettiginden bu soruya pek sinir oluyorum. Bir de buraya yazayim sevgili okuyucu, sen oku ben anlayayim: Kizim manyak misin, bu senin arastirman degil, corporate world, ne manyak gibi gece 2 de kalkip simulasyon kontrol ediyon, aklin yok mu senin, alla alla! Zaten maasini da vermiyolar, carparim simulasyonuna :) 

Kac haftadir simulasyon diye diye icini baydiysam okuyucu kusura bakma artik sen de. Zaten pazartesi teslimi gerek basim icin, artik ne olduysa pazartesiye kadar!  Sonra artik zevk icin yaparim simulasyon, zira bagisiklik yapti, ve ben oys den sonraki sabah kalkip test cozmus bir manyagim! Neyse ki doktora tezini savunduktan sonra ustunde calismak manyaklik degil gereklilik sayiliyor :) Yalniz su sapsal simulasyonlari tezimle kiyasladim ya, yuh bana be!

Mini not, sevgili okuyucu, oys nin ne oldugunu bilmeyecek kadar gencsen sevin daha yasim genc diye ve google amcaya sor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder