23 Ara 2013

TGIF # 2 Zamanin gerisinden gelen

cuma cok yogundu sevgili okur, ben de kiymetli haftasonumu tgif geyigine harcayamazdim, onun yerine pazartesi sendromlu bir gunden ironik tgif geyigi gelsin!

Gecen cuma cok yogundum dedim ya, 4 saat icinde sunum hazirlamam gerektigi haberi ben de sok etkisi yaratti, cunku o 4 saatin 3unu bayan epsilonun okuluna git, yilsonu gosterisini izle ve geri don seklinde gecirmeyi planliyordum. Caktirma ama oyle de yaptim, iyi ki de yapmisim :)

Neyse, cuma guzel bir gundu, kiymetli. Gosteri guzeldi, bebelerin hepsi anneleri gorunce sallamadi gosteriyi, ama bayan epsilon kendi dansini haftasonu boyunca duydugu muziklerle yaparak bizi mest etti.

Sunuma gelince, uzuuun, 24 yillik,ogrencilik tecrubemden faydalanarak, ortanin biraz iyisi bir sey cikardim ortaya, daha iyisini yaparmiydim, evet, umrumda mi hayir :) Burda senelerce kalacak olsam cok umrumda olurdu belki ama istemiyorum sevgili okuyucu, i-hi yok, ben en kisa yoldan akademik hayata gecis yapayim, ya da piyangodan para kazanayim, recreational olarak research yapayim.

Ya da bir food truck isine mi girsem, doner durum yaninda humus, patlican ezme falan? Hayat daha guzel mi olur ki? Baska bir ihtimal de dikise versem kendimi, ama ondan para kazanacak kivama gelmem zor. Ya zaten ben calismak istesem burda kalirim, en iyisi piyango, kesin! Arti recreational research!

tamam, ben gidip bir bilet alayim tez elden!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder