13 Ara 2013

Bayan epsilon'a

Asinda calisiyor olmam lazim su anda, ama seni o kadar cok ozledim ki. Anne olunca anladiklarimdan biri daha, sabah gordugun cocugunun ozleminden burun titreyebiliyormus. Ya benim annem ne yapsin?

Bu oyle bir ozlem ki, seni alip icime sokasim geliyor, ama cok da korkuyorum, seni incitmekten, ya da hayatin sana kotu davranmasindan. Canim kizim, biricigim, hayatimin en guzel seyi, her sey bos biliyor musun, kac gundur depresif dolasiyorum ama aklima sen dusunce yuzumde bir gulumseme oluyor, icime sicaklik yayiliyor elimde olmadan, seni seviyorum, seni seviyorum ve seni cok ama cok seviyorum.

Ve o kadar cok korkuyorum ki bu buyunun bozulmasindan, hic bir seyden bu kadar korkmadim hayatimda.

Ve simdi senden zaman calip ise geliyorum, deger mi sorusu hergun aklimda, uzun vadede iyi olacak biliyorum. Seni cok ama cok seviyorum minigim.

Sen hayvanlari cok seviyorsun biliyor musun? Tabi ki biliyorsun, ama bir gun bunlari okursan hatirlar misin acaba? Fil ve kopek en sevdiklerin. Ev fil ve kopek oyuncaklariyla doldu. Ilk kopegini utku abin aldi, 10 tane tahta kopek oyuncak, hepsini cok sevdin, ama turuncu 3 numara bir baska.

Sabahlari oyuncak bebeklerini opuyorsun tek tek. Sonra kendin hic sallanmadigin halde, onlari ayaginda sallayip uyutuyorsun, genlerde var herhalde :) Bize de sus isareti yapiyorsun, gormediysek "anne!" diye bagirip sus isareti yapiyorsun :)

Bu aralar biberonla sut icer oldun, cok ugrastim sen 5-6 aylikken biberon al diye, almadin. Simdi seviyorsun, biberon birakma yasina gelirken.

Geceleri beraber uyuyoruz, evet hala! Hadi kayra yataga diyince bebeklerinden birini alip odaya gidiyorsun, kollarini kaldirip yataga oturtulmayi buyuruyor, sonrada arkana yastik koyup ortaya kuruluyorsun. Yorganla sadece bacaklarini ortup yanina yatmamizi bekliyorsun.

Her hareketini hafizama kaydetmek istiyorum, olmuyor, buraya da yazayim biraz istiyorum. Hem yaziyorum, hem de cekiniyorum.Seni cok ama cok seviyorum.

O kadar yurekten diyorum ki her isteyenin olsun cocugu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder