17 May 2013

Ne?? gezi mi?

Ihmal ettim buralari cok bu aralar, di mi? Donem bitti, daha final ve butunlemeler var, ama donem bitti :) Ben de gezilerimizden bahsedebilirim biraz...

Bayan Epsilon kendi blogunda anlatmisti gezimizi gerci ama bir de benim agzimdan dinleyin San Sebastian'i. Gerci cok zaman gectiginden ve de su anda arada ogrenciler gelip gittiginden office hour sebepli bayan epsilon kadar iyi anlatamayabilirim ama :) Icimden sanki az lafli, bol fotolu bir post olacakmis gibi geliyor. Medyum muyum neyim, nasil da biliyorum blog sahibinin nasil bir post yapacagini :) Yoksa geyik damarim mi tuttu? O zaman kolay gelsin size okumakta, geyik halim cekilmez hic benim

Neyse

San Sebastian'la yagmurlu bir gunde tanistik, yagmurda guzellesen yesilin kokusunu icimize cektik. Sevdik. Zaten mavi ve yesilin birlestigi bir yeri sevmemek mumkun mu?

Asagidaki plajin adi Concha. Simdi bu kelime Ispanya'da midye kabugu gibi bir anlama sahip bir de kiz ismi falan, ama mr. l.'in memleketinde pek hos olmayan argo bir kelime :) Fotograftan adini nerden aldigi belli, degil mi?

DSC_0626


Bu asagidaki heykeller de San Sebastian'in sembollerinden biri. Bakin soyle anlatilmis.

DSC_0721


San Sebastian deyince en onemli seylerden biri de yemek. Ispanya'nin en cok michelin yildizina sahip restoranlari bu sehirde, mesela Arzak. Tabi biz ziyaret etmedik bu restoranlari.

DSC_0661


Bu restoranlara gitmememis olmamiz birbirinden lezzetli yemekleri yemedigimiz anlamina gelmiyor tabi, bir cok pintxo yu  afiyetle indirdik mideye! Bask yemekleri gercekten birbirinden guzel!

DSC_0604

Uzun lafin kisasi, gittik, gorduk, yedik ve de cok sevdik.

DSC_0590


Eger Ispanya'ya gastrotur yapacaksaniz, kesinlikle Bask bolgesi, Galicia rotada olmali. Ama favorin neresi diye sorarsaniz, kalbim Endulus'te benim :)

DSC_0605

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder