29 Eki 2012

Gezi

grand canyon 

 Arizona'nin dogal guzelligi hep etkilemistir beni, ilk geldigimde daglari yapay gibi gelse de sevdim diyelim, ama bir yer var ki, kac kere gitmis olsam da her seferinde buyuleniyorum: Grand Canyon
image_7

Seviyorum cok, dunyanin ucu bucagi yok hissine kapiliyorum. Icim rahatliyor, ozgurlesiyorum.

image_2

Hal boyle olunca, bayan epsilonu goturmesek omazdi tabi. Evet, cektigimiz fotolar olmasa bu yolculuga dair hic bir sey olmayacak aklinda, ama onunla orda olmak en guzeliydi.


image_8

Ve orda bayan epsilondan daha da kucuk olan bi sincapla karsilastik, uzaktan sevdik onu!

DSC_0077

Bir de bayan epsilon ilk defa otelde kaldi bu sayede, en uzun araba yolculugunu yapmis oldu. Ben fotograf makinemle dostluguma geri donmeye basladim, ne guzel degil mi?


DSC_0122

Bir soru: Sevdiniz mi Grand Canyon'u? :)))

Bir de dikkatimi cekti, Arizona'da yasarken Arizona'ya dair yazilarima hic foto koymamisim, hatta oldukca da az yazmisim hakkinda! Neden biliyorum aslinda, burda yasarken bir gun buralari ozleyecegi hic gelmiyor insanin aklina!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder