8 Eyl 2011

Valencia

Bazi sehirleri daha adim atmadan seveceginiz bilirsiniz. Aslinda ben her sehre boyle bir umutla gidiyorum sanirim. Gezmeyi sevdigimden belki de. Valencia'ya da buyuk umutlarla gittim ben. Sevdim de. Ama Roma gibi asik oldum diyemeyecegim. Malum ask kolay degil...

DSC_0653

Asagidaki fotografta sabit pazarini goruyorsunuz Valencia'nin. Ispanya'da hemen hemen her sehirde, boye pazarlar var, her gun kurulan, pazar gunu tabiki de kapali olan. Nedense Barcelona'da olanlar oldukca turistik, Madrid'e gelenler de San Miguel bar pazarindan baska yok saniyor. Gerci Madrid'de turist olmak zor is. O da Madrid yazili ayri bir konu olsun! Diyecegim, ben bu pazarlari gezmeden gitmek istemiyorum :)

DSC_0622

Valencia'nin plajlari eh iste kivaminda olsa da, sehir gercekten guzel. Bence gidip gezilmeli, paella ve fideua yenmeli, horchata icilmeli. Sehrin sokaklarinda kaybolunmali, her sehir gibi. Taze cicekler alinmali sonra, aman otelde kaliyoruz ne gerek var demeden. Sadece sehri gezerken yanimizda olsun, bize eslik etsin diye...

DSC_0617

Sizlere benim gozumden bir kac Valencia fotografi. Bu az sozle cok fotografla benim Valencia'yi nasil gordugum yazisi. Belki sizin Valencia'niz farklidir cok...

DSC_0594

DSC_0585

DSC_0705

DSC_0586

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder