24 Ara 2010

Gezelim, gorelim

Postu onceden hazirlayip sonra post etmeyi deneyecegim, bakalim nasil olacak :) Bir aksilik cikmazsa siz bu postu okurken ben geziyor olacagim :)

Sanirim zaman gectikce Madrid'de yasiyor olmanin tadina daha cok variyorum. Alistim diyelim, tabi bir de o kadar da zor bir task degil aslinda.

Madrid mahallelerinin genelde bir marketi oluyor, bizdeki sabit pazar tadinda. Icinde sebze, meyve, sarkuteri et, tavuk, balik, sarap gibi seyler satiliyor, bunun yaninda da bir bar falan oluyor genelde. Alisveris molasi vermek icin diyelim :)

Bu marketlerden birisi de oldukca turistik. Sebze-meyveden daha cok bar var. Tabi turistiklik seviyesi ile orantili olarak iceceklerin yaninda bedava tapa verilmiyor. Ama her sey biririnden guzel! Bir ara her cuma bir arkadasimla gidiyorduk, sonra o ulkesine dondu, ben de gitmedim. Gecen aksam o civarda oldugumuzdan hadi aksam yemegi yerine San Miguel'e gidelim dedik. Asagida yedigimiz, yemege doyamadigimiz deniz urunleri salatasi var, bundan once yedigimiz sey gelir gelmez tuketildi! Bunun da fotosunu cekerken sabirsizlandigimizi soylemeden gecemeyecegim. Yasasin deniz urunleri!!!! Bir de, neden bizim ulkemizde deniz urunleri nerdeyse altin fiyatina satiliyor???




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder