2 Kas 2010

Buralardan haberler

Dun burda tatildi, ne icin bilmiyorum. Aslinda ogrenmek bir google sorusuna bakar ama pek istemiyorum diyelim :) Bir doktora ogrencisi icin nasil tatil cok bir sey ifade etmiyorsa, doktor (evet, evet o benim, basim goge erdi) icin de fark etmediginden bay l. ile okul yollarina dustuk. Metroda normal yogunlugun olmamasi normaldi tabiki, tatildi ne de olsa. Neyse, karli daglar asmasak da 50 dakika suren yolculugumuz sonunda okula geldik. Okul kapi duvar. Yani oyle ki, kampusun demir kapilari kilitli. Neyse, o sirada molada olmayan bir guvenlik amcasi bulup kapiyi actirdik, sonra geldik binanin onune. Tabi o da kilitli. Neyse bir guvenlik amcasi da onu acti (cok muhtemelen ayni kisi, neyse). Sonunda girdigimiz binanin koridor isilari yanmiyordu. Bu bir sinyal olmaliydi ama olmadi. Ofisime geldim, tabi ki isiklar yanmiyor. Elektrik prizlerinden sadece biri calisiyor (cok sukur, cunku malum elektrik olmadan bilgisayar calismiyor), ve pek tabi isiticilar calismiyordu. Ben de ne bekliyorsam su hayattan! Hayir bizden baska kimse olmasa anlayacagim, ama durum oyle de degil. Sonucta Ispanyollar keyiflerine duskun, bana gore tembel, kimilerine gore de hayatin keyfini cikartmayi bile insanlar olabilirler ama bir akademik akademiktir. Genelde de tatil matil dinlemez. Hele ki bu kadar yabancinin calistigi bir universitede!

Yani diyecegim, goruyorsunuz ne sekilde arastirmalarima devam ediyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder