10 Eki 2010

...

Bir pazar sabahindan seslenis diyelim buna. Ya da depresif yazi olmasin ilk gorunen blogda diye bir seslenis.

Guzel hava disarda, soguk ama gunesli en azindan. Iki gundur durmadan yagmur yagiyor, gunese kavusmak tekrardan cok guzel!

Dun aksam cok uluslu bir yerdeydim, Amerika'da boyle ortamlarda insanlar genelde 2 dil biliyor oluyor, kendi dili + Ingilizce. Burda buna bir de Ispanyolca katiliyor, ilginc, guzel. Ben de ogrensem artik su dili cok sevinecegim :) Cuma gunu birisi ile konustuk biraz, Ispanyolca, ama benim anladigim ve onun soyledikleri ayni olmayabilir tabi :)

Gecen hafta deneme yoga dersine gittim, cok begenmedim acikcasi, arayisa devam yani. Bakalim bulabilecek miyim istedigim gibi bir yer. Burdan Arizona'da gittigim yoga studyosu sahibesine sevgilerimi yolluyorum, beni cok guzel bir ortama alistirip zor begenen biri haline getirdigi icin :)))

Sevgiler herkese!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder