28 Tem 2010

....

Cok uzun olmus yazmayali buralara. Ben cok mesgul bir insan oldugumdan fark etmedim tabi. Ic ve dis basindan gelen yogun baskilar sonucunda bir yazayim dedim :))) Goruyorsunuz yorumlarimin coklugunu falan, yoklugumu fark eden kitleler cok yani :)))

Saka bir yana, en son cop fotosunu koymusum kalmis, olmaz di mi ama?

Sizlere Istanbul'dan sesleniyorum simdi, hemen hemen 1 aydir burdayim, agustos ortasi da yeni ikamet ulkeme dogru yollanacagim bakalim. Buralar pek bir sicak. Alti senedir Arizona collerinde yasayan bendenizin sicaktan sikayeti halk arasinda kahkahalarla karsilaniyor ama ne yaparsin, klima bebesi olmusuz uzak diyarlarda. Bir de sevgili insanlik, deodorant diye bir sey icat edeli coook uzun zaman oldu, artik ogren! Yani bu sicak iskencesini daha buyuk bir iskence haline getirmenin anlami yok di mi ama?

Onun disinda yogaya devam, Istanbul gunlerimde yoga hayatima taa cok uzaktaki bir yoga studyosunda devam etmeye karar verdim. Simdi diyebilirsin sevgili okuyucu evin orda yoga yapacak yer yok mu diye, var olmaz olur mu! Ama yazan kisi kendi hayatini komplike hale getirmeye bayilir. Ne yapalim oldu bir kere. Gidip geliyoruz iste, bu arada bay l. de beni beklerken klimali cafelerde arastirmalarina devam ediyor. Yani ne yoga dunyasi ne de akademik dunya bizden kurtulamiyor! Aslinda duzeltilecek makaleler var ama b. kisisi onun yerine yatmayi tercih ediyor bazen. Hayat!

Baska baska telaslar var cok. Aslinda normalin altinda. Soyle diyelim, haftaya Istanbul'a yagmur ugramazsa cok sevinecegim, ozellikle carsamba gunu. Bir de ben yapilacak isleri unutmasam cok iyi olacak ama sicaklarda beynim calismiyor :))) Cok gizlilik icinde yaziyorum bende canim :)

Goruldugu gibi geyik potansiyelim tavan yapmis durumda benim, durduran olmasa durmam. Gerci cok konu da kalmadi ama, neyse bakalim.

Bu duygu yuklu postumu burda tamamlarken son 1.5 aydir suren tercumanlik gorevimden oturu ceviri falan yapmayacagimi bildirir, isteyeni google translate'e yonlerdiririm.

sevgiler, saygilar.



1 yorum:

  1. :) Istersen meterolojide calisan enisteye sorayim carsama gunu icin hava durumu ne olacak diye? :)
    Yat bakalim bu yatmalari cok ararsin diyorum ben de :)

    YanıtlaSil