14 May 2010

bugunlerde

hayatimin en yogun gunlerini yasiyorum desem...

11 gun sonra savunmam var, duzeltme istemezlerde bu doktora bitecek gibi duruyor, isterlerde de hepsine icimden bol bol guzel dilekler gonderirim...

11 gun sonra savunma var ama daha ortada slaytlar yok...

hemen hemen 3 hafta sonra ayriliyorum buralardan... 8 senelik amerika maceram burda sona eriyor simdilik, ilerde ne olur gorecegiz tabi... Tabi ayrilik demek esya araba satmak demek, esya toplamak demek, benim gibi duzensiz ortamda hic bir sey yapamayan biri icin sinir krizi^3 demek!!! kiyafetler ayakkabilar fln 3'e ayriliyor, benimle ufak capta dunya turuna cikacaklar, direkman yeni ulkeye gidecekler ve de bagislanacaklar... her sey ama her sey elden geciyor. Esyalarin hepsi satilik.... aman, stres stres stres! bu yaziyi yazacak vaktim nasil oldu bilemiyorum cidden...

bir de tabi asistanlik isleri butun sene benim en yogun olduum donemlerde firtladigi gibi yine oyle oldu...

bir de tabi dugun hazirliklari var, iki tane... her ne kadar asil yuk bende olmasa da isi cok tabi...

bir de tabi yeni ev arastirmalari...

yani hepsi guzel seyler, hepsini dort gozle bekliyorum, bir de su tez savunmasi olmasaydi.... yazdik iste tezi, doktor olayim direkman :))) gerci tez yazarken de ben yazmadan direk savunsam diyordum....

cok memnuniyetsiz bir sey oldum ben de canim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder