22 Tem 2009

gece ruyalarima giriyor

Nasil olabilir boyle bir bakis acisi...

Gencecik, korpecik bir kizin cansiz bedeni parcalar halinde coplukten cikiyor. Bu nasil bir vahset, nasil bir hayvanlik derken parasi bol sevgilisi kaciyor herkesin gozu onunde. Daha da sasirtiyor beni bu olanlar...

Gazateler de bu haberin altinda cikan yorumlara anlam veremiyorum ilk. Bu insanlar gercek olamaz diyorum. Inanmak istemiyorum. Diyorlar ki o yasta bir kizin sevgilisi olursa basina bunlarin gelmesini hak etmistir. Nerden baslayacagimi bilemiyorum. Bir insan nasil boyle bir seyi hak eder? Nasil bir mantiktir bu? Olabilir mi boyle bir sey? Imkani var mi bunun ya!

Boyle bir cumleyi soyleyen insan tutuculugundan yapiyor bunu diyelim. Yani o inancli, ahlakli. Peki be insanlar- insan demem lafin gelisi, hak ettiginden degil- madem inanclariniz herkesten ustun, o zaman kimin neyi veya nasil olmeyi hak ettigine karar vermek kendini insan ustu gormek degil mi? Kendini kime esit sayiyorsun bu hareketinle o zaman? Bu nasil bir celiskidir!!!!

Tabiki sasmamak lazim bu ulkede kimlerin oy aldigina!!! Hem de kendisi de baba olan basbakanimiz da der ki "kendi basina birakilan ya davulcuya ya zurnaciya". Yazik!!!

Bu bizim toplumumuzda boyle zaten. Cocugu barbi bebek sanip onun hayatini yonetmeyi hak gormek. Hal boyleyken sasirmamak lazim bu laflara ama kahretsin ki olmuyor. Yapilmiyor.

Adli tip olayina giremiyorrum bile. Bu cagda, teknoloji bu kadar gelismisken, insanin inanasi gelmiyor.

Dedim ya, uyutmadi beni bunlar. Beni uyutmayan sey, ailesini ne hale sokmustur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder