13 Tem 2009

Ben bugun

ilk defa golde yuzdum. Kayitlara gecsin lutfen :)

Gecen haftasonu Canyon Lake'de havanin cok daha serin olmasini goz onune alarak bolgeye dogru ikinci bir yolculuga ciktik bugun. Gercekten de daha serindi. Ne kadar serin oldugunu bilemiyorum ama golde de gayet rahat disarda oturulabiliyordu. Cok kalabalik olmayan bir kisminda oturduk biraz, ve ben gole girdim :)

Oncelikle canavar falan cikmadi :) Golun alti tas ve kum karisimi oldugundan batiyormus hissi uyandirmadi kesinlikle. Ama cuma gunu aldigim duyumlara gore kimi gollerin alti camur gibi oluyormus, oyle degildi :) Su da gayet serindi.

Yalniz cok buyuk deney yapmis edasiyla anlatiyorum :) Neyse, ben memnun kaldim, hatta cikip bir kere daha girdim :) Suyu yutmayi tavsiye etmiyorum kesinlikle :) Bir anda denizde olmadigini hatirliyor insan.

Neyse, ozetle, olmedim golde yuzdum diye, en azindan simdilik. Yine yaparim :) Van golu canavari da bu golde yokmus, varsa da karsilasmadik bu sefer. Donuste arabadan eve olan 30 saniyelik yolu yurumek cok zor geldi yalniz. Burasi cok sicak! Kendime klima taktirmak istiyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder