28 Mar 2007

Huzursuz Post



Zamanlardan bir zaman, dunyanin bir yerinde yasayan bir insanin oykusu olsun bu. Bu insan, adi Saf olsun, kendini telkin edermis hep hersey yolunda diye. En yakin arkadasi ise "Huzursuz"mus. Saf ile Huzursuz, ne kadar yakin arkadas olsalarda, hep tartisirlarmis. Saf, Huzursuz'u suclarmis vep, herseyden suphe etmekle, hep asIk suratli olmakla. Huzursuz ise icten ice gulermis Saf'in herseye sorgusuz inanisina. Zamanlar degismis, mekanlar degismis, bu ikili hic degismemis. Bazen bir sehirde yasamislar, bazen baska birinin yureginde. Ama Saf ve Huzursuz hep devam etmisler atismaya...

Siz ne yaparsiniz bu ikili gelip sizin yureginize yerlesse? Bir gun biri bir gun digeri baslasa yaygaraya? Ya da daha kotusu, ikisi birden baslasa bagirmaya? Ya sizin de kacacak yeriniz yoksa?

Benim aslinda ne yapacagim durumu tanimlamamdan belli, belki baska biri olsa huzursuzu kuruntu olarak tanimlardi.

Sonuc itibariyla ben boyleyim iki gundur, icimi yiyor birseyler, dayanagim varki bir noktaya, kuruntu diyip gecemiyorum.Ya da o kadar kaptirdim ki kendimi dayanagim dedigim noktayi ben yarattim aslinda ve onu bile hatirlamiyorum...

Acilsin diye icim, okyanusu koydum bu sefer yazimin yanina. Beni dalga sesleri paklar ya aslinda bu haldeyken ama en yakini 6-7 saat uzagimda :(

2 yorum:

  1. bu edebi yanını bilmiyodum, ama neden ole kotu hissediosun usuldum simdi :(

    YanıtlaSil
  2. ozicim, oyle arada geliyorlar, ben iyiyim sen merak etme :)

    YanıtlaSil