3 Oca 2014

TGIF 4



Yilin ilk cumasi, geyik zamani geldi dostlar!

Bir haftadir 20gb lik data seti ile bogusuyorum, savasiyorum, ben kaybediyorum. Simul simul simulasyon olasica seni, pis data pis! Git basimdan!

Yeter artik bilgisayarimi parcalamak istiyorum modundan cikmak icin geldim buraya. Bu calis kopek modu pek bir keyifli sormayin! Bugunun geyik konusu sekil 1a daki fotograf…


ODTU gunlerimde carsinin (Besiktas degil, ODTU J ) girisinde bir nes.cafe reklami vardi, calculus kitaplari dizilmis ustuste, uykusuz her gece yaziyor, bir kavanoz da nes.cafe! Sebnem, oske hatirladiniz mi?

O gunlerde ocakta cayim, bir de elimin altinda nes.cafe kavanozum olurdu, cayi buyuk su bardaginda icerdim (Bir de buzlukta sarilmis peynirli sigara boregim, bir de kutu kutu sekerim olurdu hazirda), komforluymus yurt hayatim canim :)

Sekil 1a ya donecek olursak, bir de bu kahveyi icerdim iste! 

Bayan epsilon’un babasi, a.k.a. mr l, hayatima girdiginden beri boyle kahveler icemez olmustum dostlar, malum damarlarindaki italyan kani bir kotu kahveyi, iki al dante olmayan makarnayi, 3 pizza hut i kaldirmiyor, yemiyor, yedirtmiyor :) Hal boyleyken, evde hep guzel bir espresso makinasi eslik etti bize. Velakin Sili nes.cafeci bir ulke, evde yine kahve guzel o ayri, ama is yerinde i-hi yok, boyleyken bole sayin okuyucu, ben geri dondum pakette gelen kahveye…

Madem geyik maksat, sevgili okuyucu, sen sensi.tive meat.ball ne biliyor musun? (Bir arkadasim Turkiye’de bir restoranin Ingilizce menusunde gormus )Olsa da yesek aksama J Gecen Cuma haydari sayikliyordum, bugun icli kofte… Otur da yap mi dediniz? Siz de pek acimasizsiniz canim, aaaa!

3 yorum:

  1. Hatırladım :) Konukevi günlerine dair en güzel hatıralarım senin yatağın üstünde koskoca kavanoz jelibonları tüketişimişdir..Bir de koccaman kalpli bir yastığın vardı sanki sarılırdım ona ve konuşurken konuşurken bir de bakmışız saat uçmuş gitmiş kavanoz dibini görmüş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne guzeldi o jelibon gunleri, di mi ama? Konukevinin guzel gunleri :) O yastigi unutmusum ben, oyle bir yastik da vardi evet, bir de kirmizi polar hikayesi vardi :) Keske yine jelibon yerken gecirsen saatler, konusarak...

      Sil
    2. kırmızı polarlı Osman :) ben de bunu unutmuşum:)

      Sil